golf!

Mja, idag har jag faktiskt vart ute och spelat golf. Vädret var fint, och spelet gick väl...sådär?
Hängde i nåt par lite här och där. Och då menar jag inte att jag hade en snara med mig, och hängde två stycken personer i den, nejnej.
Spelade med Olle idag, och det var trevligt må jag säga. Även om han spelade betydligt bättre än mig, men jag menar, det brukar han ju oftast göra, så det lugnt. Bara jag blir bättre, så är det heeelt okej för mig.

****
Dock pallar jag inte att Anders spelar bättre än mig. Eftersom vi växt upp tillsammans, så har allt vart en tävling mellan oss, och jag klarar inte av när han spelar bättre än mig. Iallafall inte om jag spelar bra, men han spelar bättre, liksom. Ni fattar säkert! Inget ont om Anders dock, för han är en grym golfspelare, det må jag säga.

****
Lämnade även in min driver, för skaftbyte idag, från orange, till rosa. Dock inte sådär gay-chock-rosa, utan mer metallic-rosa liksom, riktigt snyggt, ska fixa bild när bytet är klart, så får ni se, självklart. :)

Vad tror ni förresten om Frölunda-FBK ikväll, med livsviktiga Emil Kåberg tillbaks?

Hoppas ni får en superlördag hörrni!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Naw, tack så mycket :)

Well, jag har nog egentligen inte råd. Men det vill jag inte tänka på ;D Hehe. Händer ikväll då?

2008-03-15 @ 17:56:19
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0