JOBB!

Nej, tyvärr.
 Det är inte jag som fått jobb, utan Hanna nere i gbg. Så nu till våren/sommarn ska hon och jobba på Liseberg.

Är inte det typ drömjobbet annars, att få vara bland en massa åkattraktioner hela dan?. Jag skulle iallafall inte tacka nej, det kan jag tala om för er kära vänner.

***

Jag ligger förresten inte heller på latsidan när det gäller att söka jobb. Sökte precis ett nere på Gustaf Fröding Hotell, på restaurangen där, som serveringspersonal. Något som jag skulle passa fint som, tror jag iallafall. Vad tror ni?.

Och sen väntar jag ju fortfarande på svar från Helmia.
Skulle vara coolt och sälja bilar till folk.
Tråkigt att det är VOLVO bara.

Men jag ska ju inte klaga alltför mycket, eftersom vi har köpt en VOLVO nu.

Så det blir nog bra tillslut detta.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0