kläder och sånt

Mja, nu är jag tillbaks igen serni!
Denna gången måste jag bara visa er en jättesnygg tröja som jag såg på streetoutlet.se .

Och jag som bara har typ 5 tröjor, och vill iaf ha nån till, föll direkt för denna, från BIllabong, nedsatt från 900 till 599 kr.

Hyfsat pris ändå, om man tänker på att Billabong står för bra kvalitet, jag menar, det duger ju åt surfarna nere i Australien, då tror jag nog det duger till en David i Sverige. Faktiskt.

Här är iallafall tröjan :

image46 Hursomhelst, så tycker iallafall jag att den är rätt snygg.

Billabong-tryck på sidan är det också. Läckert.

****

Nu funderar jag på att fixa lite härhemma, typ dammsuga och grejjer, så mamma blir nöjd när hon kommer hem sen ikväll.

Vad tror ni om det?

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: elin

att göra mammor glada är det bästa som finns :D

2008-03-20 @ 19:57:10
URL: http://elinmauno.blogg.se
Postat av: elin

haha tack!
vi hade inget påskris, så vi hände upp äggen i mitt lilla träd? hahaha.

2008-03-20 @ 21:14:18
URL: http://elinmauno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0