mer variation.

Mja, ni hörde rätt. Jag har nu fått order från stockholmshåll (ja, givetvis allas våran Sophie), om att göra min blogg lite mer variationsrik, alltså innehållet i den, och alltså inte bara hockey och golf skrivande.

Och jag kan hålla med ehnne, vem vill läsa om golfspelande hela tiden liksom?

Och föralldel, vem vill höra om dåligt hockeyspel heller?

Så nu blir det skärpning. Inte bara hockey- och golfsnack alltså!
Dock så tycker jag ni ska kommentera hennes blogg, och då skriva att hon ska skriva fler blogginlägg i sin blogg. Det skulle vi alla gilla, det vet jag.(= http://stotheophie.blogg.se är iallafall adressen, check it out, vettja!

***

Idag har det alltså vart hockeymatch, och jag bara måste skriva en sak om detta, även om det motsäger allt jag skrivit tidigare, i detta inlägg.

Som bekant var det alltså kvartsfinal 4 i Karlstad idag, och en verklig nyckelmatch för framförallt FBK.
Och dem pallade trycket.
Första och tredje perioderna var några av säsongens bästa, sett till hur mycket som stod på spel då givetvis.

Slutresultatet skrevs tillslut till 4-2, efter en liten tabbe av annars Storspelande Jonas Gustavsson, som gjorde sin allra första slutspelsmatch från start idag, och jaa, det började ju hyfsat.

I andra perioden var det som vanligt, Frölunda mot kvällens målvakt, och här kan man snacka om hjälte, med hur många avancerade räddningar som helst.

Eero Somervuori, vår frälsare.
Tvåmålsskytt idag, och jobbade som 5 djur över hela banan.

***

Men nog snackat om hockey nu alltså. För stunden iallafall.

Fast nu vet jag istället inte vad jag ska skriva om. Hmm...lurigt...

Så då skriver jag om lite teletubbies. För dem är ju verkligen söta.
Eller?.

/David



Nåt du vill säga?
Postat av: A.

TELETUBBIES!

2008-03-18 @ 13:42:35
Postat av: Sophie

Vilken variation! Blir nästan lite imponerad.

2008-03-18 @ 19:07:46
URL: http://stotheophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0