NHL tippning- bra grej?

Jag har precis vunnit 3.50 euro, på att jag tippade i matchen mellan St.Louis Blues- Detroit Red Wings.  Och ja, man kan ju bara säga att det gick som väntat. Detroit vann alltså, och det hade ju jag tippat.

Faktum är att NHL hockeyn är betydligt mer lätt tippad än Elitserien, fast ändå inte.

Alla kan ju verkligen slå alla i NHL, dock är det ju så att det är slutspelstider även "over-there" nu, och då blir dem bra lagen ännu bättre, och dem sämre lagen...jaa, dem har ju inte så mycket att spela för, om dem ändå missar slutspelet.

****

Och ikväll är de ju också rond två i slaget om... ja, slaget om finalplatsen i SM-slutspelet helt enkelt.

Och rond två går jag lite emot strömmen, och säger att FBK kommer vinna det. Jag har en konstig känsla av det, fast såklart en bra känsla då.

Dock kan endast framtiden utvisa hur det kommer gå.

Nu bär det av mot msn, och cyberrymden, mwhahaha.

Ha det bra alla, så hörs vi säkert ikväll igen.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0