"ny" bil!

Mja, ni läste helt rätt!

Mor och far har äntligen skaffat ny bil, eller jaa, ny för oss iaf. Begagnad är den ju, men den verkade faktiskt rätt fräsch, och modellen vi pratar om här, är en Volvo S40. Inte den sexigaste, eller ovanligaste bilen direkt, så det var lite tråkigt, eftersom vi först kollade på en Mitsubishi Galant, som är en väldigt mycket ovanligare (och snyggare!) bil. Men iallafall, Volvon var skön o köra och så, så det är ju bra.

Men hur ska det gå i sommar, när vi ska packa in 2-3 golfbagar med tillhörande vagnar i bilen? Den frågan återstår att få svar på, tills första tävlingen. Tills dess är det bara att hoppas!

Bilen är iaf mörkblå, och efter att jag har fått jobb (om det nu händer detta århundradet) så ska jag minsann sätta tänderna i den, och styla den lite, med fram och bakspoilers. Inte sånadär feta, utan mer diskreta, det är snyggare ibland iallafall.
Kollade även om det fanns Angeleyes till S40, men nänä, varför skulle det finnas det, när det är typ det snyggaste som finns på en bil? Dem kan få en Toyota Yaris att se farlig ut.

Det säger kanske endel.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Jonas Bjork

Namen hejja :D Gud va gott med en ny bil =D Grattis Grattis :D Bara sa du vet sa ar jag en tapper lasare av din blogg, men jag ar kass pa att kommentera! Forlat! Spela lite golf at mig med =D Har ligger snon kvar an =(

2008-03-06 @ 15:45:34
Postat av: A.

Styr en bild för oss icke bilkunnare!

2008-03-06 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0