ny header snart! (offcourse made by Sophie)

Just nu sitter sophie och slipar på min nya header, och jag slår vad om att den kommer bli såååå fin!
Faktum är att jag vet att den kommer bli fin, det är ju trotsallt Sophie som tillverkar den.

*'*
Och för er som tror jag typ har tvingat henne att göra en header åt mig, kan jag bara säga, buhuu till, det är faktiskt hon som har insisterat på att få göra en ny åt mig, eftersom hon tyckte den gamla va så färgglad. För färgglad.
Själva headern i sig tyckte jag inte va fel, men tillsammans med alla förskräckliga färgval jag gjorde med bakgrunden i textfälten m.m, så kan jag inte mer än att hålla med henne.

Min blogg var för färgglad.

Smaka på den ni.

**

Snart drar mästarmötet, rond 2 igår, nån mer än jag som är laddad till max?!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Nej, är fan illamående, för mkt onyttigt..
Blir roligare på lördag, i Frölundaborg!!
Åk med David för tussan!

2008-03-13 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0