ny header!

Japppp, nu är den nya headern, made by sophie här!!

Och den är snyggare än någonsin, hur kan man vara så duktig på och göra så många olika saker undrar jag?. Hm, jag vill ockå liksom!

TACK iallafall sophie, jag älskar denna headern också. :)

Framförallt var det riktigt ballt med alla pusselbitar överallt, och hon uppfyllde ju ett av mina få önskemål, att ha med min fina putter.

Så, tack igen sophie.  Du är typ ungefär jättesuperbra. :)

*****

Sen måste jag även säga att den headern som Niklas gjorde åt mig också var väldigt fin, kanske det blir den i framtiden på bloggen, vem vet.

Men just nu får den mest vara prydnad i min dator rent allmänt. Tyvärr. Men den var riktigt läcker den också, det ska golfgudarna veta.

*****

Idag är även dagen då LHC ska krossas av FBK uppe i Karlstad.

4-1 blir resultatet, kom ihåg vart ni läste det först.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0