svimmande flicka och bror på stan.

Nyss hemkommen från stan.
Brukar ju inte vara där sådär jätteofta, men nu var jag ju där iallafall, och hade en anledning till det. Nämligen att jag skulle vara på arbetsförmedlingen klockan 13.
Det var ju sådär kul.

Det var samma grejj som vanligt, att vi inte gjorde så mycket mer, och det vi gjorde ,vet man ju redan hur man gör osv.
Men, det är alltid kul att träffa nytt folk, och att komma ut lite såklart.

****

Idag hände det dock något på arbetsförmedlingen idag, för en gångs skull.
 Grupprummet vi var i, låg nämligen mitt i solen, och det blev ruskigt varmt där inne snabbt.

Så, när vi hade suttit där nån timme, så verkade det som en tjej där somnade!
Jag tror t om det lät som en snarkning, och det såg lite läskigt ut, för hon liksom satt i stolen, och hade huvudet ungefär i 90 grader åt sidan.
Det visade sig sedan att hon hade varit och lämnat plasma, och hade inte återhämtat sig riktigt, men lite läskigt var det där ett tag.

Så nu har ni fått en story från verkligheten. Ballt va?

****

Sen på vägen hem stötte jag på både min lillebror som skulle hämta biljetter till hockeyn, samt Fredrik, som också skulle hem, så då satt vi o snackade på bussen, och jaa, nu sitter jag ju här, som ni kanske märker, och just nu dånar (eller jaa, mer viskar) The Game- Hate it or love it, ut ur högtalarna.

Så, vad har du gjort idag?

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Ellen

Haha. Om jag måste välja så väljer ja dock invandrarsnubbarna fast om jag ska välja mellan volvo o hockeybögar så tar jag nog hellre en Volvoraggare XD

2008-03-19 @ 09:49:06
URL: http://fuckingfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0