Takida och sånt

Har fått upp ögonen ( eller ja, dem har ju alltid vart mer eller mindre öppna, men ni förstår), för Takida.
Dem gör verkligen fina låtar, och sångaren har en knepig, mörk och raspig röst, men som är riktigt skön o lyssna på iallafall.
Favoriten just nu får vara Curly Sue, som är lite av en depp-låt, iofs, men ändå fin. Och då menar jag givetvis inte Johnny Depp.

**********

Idag är fajt nummer två i Elitseriens slutspel, och något ja ser fram emot att kolla på ikväll, det blir nog en jäkla match, det är vad jag både tror och hoppas.

Annars har jag inte så mycket mer att skriva just nu, men matchrapport kommer ikväll iallafall.

**********

Funderar även på att go NHL-style, genom att efter matcherna, ge ut stjärnor till dem i FBK som vart bäst. Alltså inga stjärnor som dem får i böckerna, men jaa, den som vart bäst får 3 stjärnor, den som vart näst bäst får 2, osv....
Låter detta som en intressant idé i min blogg?

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Josefine

Åh, du har en sån bra musiksmak! Curley Sue är bara för bra!!!!!!!!!;)

2008-03-15 @ 12:44:30
Postat av: Emelie

Takida och Simple Plan

2008-04-16 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0