vinst!

Spelade ju match idag, och JAA; det var första segern med mig i laget! Det kändes riktigt skönt, ungefär som när man har ätit upp en godispåse. Eller okej, inte riktigt så.
Mer när man har gjort nåt riktigt bra, och liksom andra uppskattar det. Så det var riktigt nice.

Dock började inte matchen så bra, när vi fick två mål i baken ganska snabbt i den första perioden.Men vi kämpade på riktigt bra, och jag tyckte att jag t om personligen spelade rätt bra. Inte varje dag det händer, att jag spelar bra alltså.

Var även i ganska mellanljummen nivå inblandad i två av våra mål. Det första kom efter att vi hade fått frislag typ 5 meter från deras mål, då jag gick in (innan frislaget slogs), och ställde mig typ på målvakten, för att störa sikten, så han typ inte såg så mycket mer än mitt ass.  Det gick rätt bra, för Linus gjorde mål på frislaget, så det var grymt najs.

Det andra målet jag var inblandad i framåt var när jag vann bollen ungefär vid mittlinjen, och avancerade framåt som det så fint heter. Släppte sen bollen framåt, eftersom Patrik kom framstormande, men jag la faktiskt bollen mellan motståndarklubban, och hans fot, så man kan säga att det va en tunnel-mellan-klubban.
Sen rundade Patrik målet och stötte in den köksvägen. Dock vet ingen om den verkligen var inne, men domarn dömde iaf mål, så jaa, det var också gött!

***************

Nu funderar jag på att spela lite poker och förlora ännu mer pengar!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Men brööööööl, du förlorar ju inga pengar?
Du spelar ju bara på bonus ? :)

2008-03-02 @ 23:59:46
Postat av: matilda

david har bästa bloggen(A)

2008-03-03 @ 00:34:34
Postat av: josefine

Som jag alltid har sagt, du är bäst! (=

2008-03-04 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0