Första Sälj!

Hej på er alla (typ 3?) som läser min blogg. Dock är jag givetvis jätteglad för alla som orkar läsa min blogg, det kanske är dem små stammisarna som borde ha en liten applåd kanske t om.

*applåderar*

Iallafall, så är det alltså så att jag, idag, gjorde mitt allra första sälj, på jobbet då givetvis!!
Fasen va najs det var, och alla kollegor kom direkt efter avslutat samtal och gratulerade mig. Kändes som ja hade kammat hem typ 100000000 miljoner på lotto, men så var ju ikke fallet, som ni förmodligen har listat ut redan.

Det var något företag uppe i norrland som tyckte vår tjänst lät ganska bra, och jaa, som sagt, han köpte det som jag babblade om. Nu gäller det bara att köra ännu hårdare resten av veckan, så man kan känna sig nöjd sen, när man kommit typ sist i golftävlingarna i helgen.

Ska ju förresten till the boss på grillfest på lördagkväll.
Det blir säkert också supernajs.

För man kan inte säga ett dugg annat än att arbetskollegorna är annat än superdupertoppen.

****

Var förresten ute på Cobras demodag idag på Bryngfjorden. Det var väl helt okej, men järnen jag testade var mer snygga än bra, och likaså spoonarna.
Cobra X Speed PRO, gick dock riktigt riktigt bra.

Dock ska jag beställa en Titleist Vokey Spin Milled av joachim. Eller om det blir Robban, så man kan utnyttja dem pengarna jag har innestående där.Så blir det nog förmodligen. Men som sagt, vi får se.

Nu får ni ha en toppendag iallafall hörreni, så hörs vi imorn.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Spin Milled alltså :)
Själv kör man på zip groove ;D

Cobra buffler dws eller vad dom heter kan bli :D Iaf en :D

2008-05-22 @ 00:12:58
Postat av: Jonas

Grattis som fan till jobbet David :D Sa jaaakla kul att det antligen lossnar! Sag till om du vill att jag ska kolla priser pa nagot golfgrejs over here!!!

2008-05-22 @ 06:03:35
Postat av: Sandie

Grattis! :D

2008-05-22 @ 14:30:40
URL: http://swedhik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0