inga nya wedgar

Nepp, det blev inga nya, fina CG12 wedgar för mig.
Han som sålde dem, ville att jag skulle lägga in pengarna, innan han skickade klubborna, och jag menar, om man gör det, så är det ju absolut inte konstigt att folk blir bedragna på blocket, eller överhuvudtaget över nätet.
För att halvcitera Linda Bengtzing: "Hur dum får man va?". Liksom.

***

Spelade förresten Karlstad GK idag, och shit vilken bana dem har därute nu!
Framförallt gul slinga är riktigt bra. Greenerna är helt grymma.

Och mitt spel var faktiskt emellanåt också hyfsat bra, faktiskt.
Slog bland annat en galet bra spoon på 2an (på utslaget), över träden och grejjer.
Lillkillen börjar slå långt alltså.
Eller okej. Längre är nog ett bättre uttryck.

Iallafall, så, när jag hade spelat klart, och även stått på rangen och slagit några hinkar ( nej, inte bokstavligen hink, utan bollarna, som låg i hinken), så drog jag bort till chippinggreenen, där det stod en som hejade på mig. Alltså sa hej, inte direkt stod där och sjöng hejarramsor, det hade ju vart lite pinsamt.

Iallafall så snackade vi, och tränade tillsammans. Grejen är bara den att jag inte har en aning om vem det är.
Men schysst var han iallafall, jag fick t om en ny boll av honom, en Callaway HX hot bite.
Snacka om schysst!

***

Och här kan vi snacka om nåt annat som börjar på S, nämligen S N Y G G.

Anna Rawson (spelar på LPGA touren), är just detta.

image55
Jodå, hon spelar golf!

Nu ska jag sova iallafall, hoppas ni alla haft en superdag i solen=)

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0