Kristinehamns caddie!

Höhö, nu är jag här igen minsann. Nyss hemkommen från jobbet är man också. Ytterligare en dag av mycket samtal, och nästan (känns det som iaf) "nej, vi ska inte vara med där". Jaja, iallafall, jobbet är hyfsat kul, när man äntligen kommer fram och får prata med en och annan.

Det ska även sägas att tjejer/kvinnor är sjuuukt mycket trevligare i telefonen än män.  Vad är detta för stil grabbar? SKÄRPNING!. Det är ju ändå jag som ringer liksom? Hrmm.
Fick för övrigt ingenting sålt idag, men om jag säljer 1-2 varannan dag så är jag ändå riktigt nöjd. Fast helst ska jag givetvis sälja mer, tävlingsmänniska som jag är. Och då blir det högre lön, vilket vi givetvis gillar allihopa, eler hur?!
*Inväntar jubel*...

****

Hursomhelst så får jag och Anders sällskap på söndag.  Och det kan jag säga kommer bli superdupermegajätteskoj!

Josefine Larsson
ska nämligen hänga på när jg och Anders vinner tävlingen. Och hon, mina damer och herrar, är verkligen toppen! :) Hejja Josefine! Eller nej, jag menar, Heja mig och Anders!

Gentleman som jag givetvis är (?), så ska jag bjuda med henne på bio nåndag här framöver. Det är ett ganska litet pris att betala tycker jag, hon måste ju trotsallt stå ut med mig och Anders i typ 4.5 timmar.

Alla har inte överlevt det. Eller okej, det har dem faktiskt. Men kanske inte psykiskt. Vem vet. HöHö.

Nu ska jag iallafall göra annat än att sitta här, så att...So long! =)

/David



Nåt du vill säga?
Postat av: Sandie

haha... ja ja vet inte är det så ? ;P

2008-05-22 @ 18:55:14
URL: http://swedhik.blogg.se
Postat av: gita

du är bäst broder!!!

2008-07-08 @ 13:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0