Mellringe- golftävling

image53

Kolla noga på bilden här ovan.
Så kände jag efter dem första hålen idag, när jag spelade golftävling i Örebro, rättare sagt Mellringe Golfklubb.

Spelade som en gnu i ungefär 10 av 27 ¨hål. Varvade bra slag, med inte-lika-bra slag. Tyvärr.
Men Anders spelade bra, och det gillar vi, ändå. För om jag inte spelar bra, är det ju lika bra att han gör det, eftersom... Ja, det är iallafall bättre än att ingen av oss spelar bra. Liksom.

****

Mina scorer på 27 hål blev iallafall 40 (+5), 40 (+3), och sen första nio igen, 45(+10). Skriv gärna och gissa vilka nio jag gillade mest!

****

Snart måste jag börja spela bättre golf. Annars är det ingen idé att fortsätta känner jag. Inte bra.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Frågan är om jag spelade så mycket bättre? :)
Det skulle vara sista nio i så fall :)
41(+6) 40(+3) 37 (+2)... Första 9 var ju inte roliga direkt, tur att vi avsluta så fiiint med en varsin birdie där iaf :D

2008-05-05 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0