nya wedgar!

Mhhhhm, imorgon börjar mina nya wedgar sin färd hit till Karlstad.
Och för er som inte riktigt vet vad en wedge är, så kommer här en bild, och självklart en förklaring( alla vet ju att jag är grym på att förklara saker och ting).

image54
Detta är alltså wedgar.
Golfklubbor med andra ord. Eller, en sorts golfklubba. Eller alltså det är en golfklubba, bara en speciell typ av golfklubba.
Det är den mest vinklade klubba man kan använda i golf, och nu har jag alltså köpt nya. Tre stycken närmare bestämt, och dem som du ser på bilden, är också dem jag kommer ha i min golfbag framöver.
Det kommer verkligen bli super tror jag.
Cleveland CG12 heter dem, och jag vet att Anders nu kommer skaffa nya, haha.

****

Idag förresten, när jag var ute och tränade golf i trädgården, så kom det en nattsvart katt och satte sig ungefär dit jag siktade, fast nån meter bort, så jag var aldrig nära att träffa den.

Men den satte sig iallafall där, som om den tyckte det var kul att kolla på när jag slog små vita bollar i luften, för att landa dem i närheten av katten.
För man såg verkligen hur den satte sig tillrätta där på gräset, och man såg nästan hur han myste.
Men sen när jag närmade mig själv, så försvann han.

****

Idag har jag vart på stan förresten, på Arbetsförmedlingen. Där sades det som vanligt inte speciellt mycket intressant, mer än att jag ska på såntdär individuellt möte på torsdag klockan 13.
Det får jag inte glömma!

Nu ska jag sova iallafall, det får ni också ta och göra hörrni!

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: A.

Jag slipper köpa nya va?
För det blidde inte dom där väl ? =)

2008-05-08 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0