hjälsam som jag är. höhö

Har precis sutti och försökt hjälpa Josefine med att fixa lite nya färger och mallar på hennes blogg.
Men det blev ju som det blev, med den kunskapen jag (trodde) jag hade om bloggar, haha!

Hon har inte sett det än, så jag hoppas hon blev nöjd.
Men om det är någon som vet hur man skulle kunna lägga in låttexter, typ vid sidan om bloggen, hör av dig.
För det visste inte ens den allsmäktige Soffepoffe (Sophie). Och då kan ni ju kanske lista ut att inte jag visste heller.

****

Funderar också på att chippa mitt Xbox 360, men vet inte riktigt ännu. det låter krångligt, och man vet ju inte, rätt töligt om det blir fel på det, liksom. Men vi får se, det visar sig alldeles säkert om jag vågar eller inte.

****

Om det finns nån som har ett jobb åt mig, så tar jag det mer än gärna. Inte kul att sitta hemma bara inte!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0