Innebandy och lite idol

Idag var det innebandy minsann. Eller ja, snarare ikväll. Idagkväll blir det kanske.
Det var helt okej faktiskt, fast det har ju vart lite dåligt med folk, så om det är någon därute som känner för att komma och spela ( det kan faktiskt vara rätt kul ibland!) så är det i Skattkärrs idrottssal, klockan 19 på fredagar.

Så, nu har jag t om gjort lite reklam minsann. :)

****
Annars har det väl inte hänt så mycket mer i mitt liv idag egentligen. Mer än att mormor har legat på sjukan i nåndag nu, eller ja, hon åkte in igår morse, och låg där över kvällen. Hennes tredje hjärtinfarkt var det, så det var nog ganska allvarligt denna gången.
Men operationen dem gjorde gick tydligen bra, så det var ju väldigt skönt. Min mormor är typ bäst. (=

Sen måste jag bara tipsa om en till bra låt här, från Linkin Park.



Tack för ikväll,vi hörs väl imorgon igen kanske.

Ha en trevlig kväll allihopa!
/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0