Min kära mormor

Japp, min kära mormor har faktiskt kommit ut från sjukhuset nu, där hon legat sen typ i torsdags.
Hon har varit inne för hennes sammanlagt tredje hjärtinfarkt, så det var ju inte så kul. Men nu har dem iallafall gjort en såndär ballongsprängning, så nu blir hon förhoppningsvis lite piggare igen. Och personalen tog så bra hand om henne så, hon kommer alldeles säkert sakna sjukhuset lite.
Men tja, det är ju alltid skönare att vara hemma, även för min kära gamla mormor.

****

Idag har det inte hänt speciellt mycket annars för min egen del. Som vanligt i och för sig.
Det händer ju inte direkt mycket i det lilla samhället jag lever i, nämligen Alster. Som ligger i Karlstad. Men det är okej. För då vet man ju att man inte riskerar att bli knivhuggen runt varje hörn.

Det finns ju fördelar med det mesta, så att säga.

****

Snart blir det mat här iallafall. Sen ska jag krossa motståndet i poker.

Ciao!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0