ÖB- It's najs!

Japp japp, har tillbringat en liten stund av dagen med min kära syster.
Först var vi och käkade på IKEA. När vi skulle betala för maten där i kassan ( ja, vi var bara där och åt), så kände tjejen i kassan igen min syrra, och sa: "Du har IKEA family kort va? För jag känner igen dig, du är här ofta".
Så då kände syrran att hon kanske varit på IKEA lite väl mycket och ätit.

Men det är ju faktiskt väldigt bra mat, och nyttig mat på IKEA. Sen att det är billigt gör det ju inte direkt sämre, om man säger så. Faktiskt.

***

Sen bar det iväg bort mot ÖB- ÖverskottsBolaget.
Där gick vi löst med både näbbar och klor, och jag roffade åt mig en väldig massa godis. Men jag kan säga att jag köpte nyttiga saker också. Nämligen en granatsäppel juice. Och ja, det var väl ungefär det nyttiga jag köpte i och för sig.
Men kul var det! Köpte hårvax också, något som tydligen skulle göra att håret inte kändes så tungt. Tur att frisörskan tunnade ut mitt hår sist då. Haha.

***

Det var väl ungefär det som har hunnit hända såhär långt idag faktiskt. Men å andra sidan, klockan är ju inte ens halvfem. Det hinner hända mycket på dem timmarna om man bara orkar röra på fläsket.

Men det gör ju inte jag.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0