fyllt år!

Igår fyllde jag ju år. Som kanske vissa vet iofs, men jag ville bara påminna dem som inte visste det. Så, igår fyllde jag år alltså. 21 sådana, närmare bestämt.
Fick lite kläder, och givetvis pengar, som jag möjligtvis ska handla upp idag, på bergvik.
Men jag vet inte än jag. Det visar sig alldeles säkert.

Vill i och för sig ha en ny dator, och dem kostar ju inte en krona tyvärr.En bärbar dator är väl ganska inne nu vad jag vet, så det är ju en sådan det blir, OM jag nu köper en själv.

Nån som har tips på en bra  laptop, säg till!


****
Josefine från kristinehamn är bara för bra alltså.
Nu fick jag det sagt också.(=

****

Sen är det väl inte så jättemycket mer att säga just nu, mer än att jag önskar er en bra fortsatt onsdag.

/David

Nåt du vill säga?
Postat av: Matilda

GRATTIS I EFTERSKOTT

2008-11-03 @ 00:26:11
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0