Jag är tillbaks!

Ja, nu är det kanske dags att återigen börja bloggandet, det händer ju verkligen väldigt mycket just nu.
Eller okej, det gör det kanske inte, men iallafall, kul att skriva lite om det lilla som händer.

****
Det är ju så att Ryder Cup i golf drar igång nu på fredag, och det skall ju bli spännande. Två svenskar är ju faktiskt med, Henrik Stenson och Robert Karlsson, som för övrigt vann på Europatouren så sent som förra veckan.

****
Men nog om det.
Vad händer då i mitt liv nuförtiden?
Ja, det är ju inte speciellt mycket som sagt. Har ju inte kvar jobbet på Swemedia tyvärr, så jag sitter väl mest här och söker arbete. Det är ju inte det enklaste att få. Jobb alltså.

Så därför satsar jag nu på en pokerkarriär.
Hur bra det nu kommer gå... Förmodligen inte alls, men endast framtiden kan utvisa detta, som jag brukar säga.
Vann faktiskt i och för sig lite mer än 1 euro förut, på den första cashgamen jag spelade.

Grattis till mig!

****
Det får vara allt för denna gången, nu ska jag faktiskt med syrran och hjälpa henne i stallet, med förberedelserna till Karlstad Horse Show!

So long för nuet!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0