helgen!

Ja, helgen har varit ganska stressig, eller ja, inte negativt direkt, utan kul-stressigt!
var ju årets tävling i lördags, PQi, inbjudningstävling för speciellt inbjudna, som man kan gissa. Jag hade lyckan att bli inbjuden, och tänkte att det är lika bra att passa på o försöka spela lite bra då, och lyckades, efter Mycket om, och men, att vinna!

Riktigt skön seger, då jag har haft ett lite motigt år i de lite större tävlingarna.
Det var som vanligt Bryngfjordare som dominerade på hemmabanan, då OH tog andraplatsen i säkert förvar.

Efter tävlingen bar det iväg till Legends, där det var middag, fest och prisutdelning! Riktigt riktigt trevligt var det, och drog väl därifrån vid halv tolv, eftersom jag hade tävling med paps dagen efter, alltså på söndagen.

***
Tävlingen på söndagen gick inte lika bra, jag och pappa spelade inte speciellt bra i blötan, gjorde massa bogeys och flera dubblar, vilket Inte är bra!

Men eftersom de flesta andra spelade ännu sämre, så kom vi tvåa, och vann en mini-resa till Åland i vår, med båtresa o bensin och allt betalt, nice säger jag bara!

Hoppas ni också har haft en toppenbra helg!

/David


Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0