nollningen..

Tja!
Nollningen gick ju sådär får man väl säga, blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig kanske, men det var riktigt kul, innan jag blev dålig!

Började ju vid torget, drog vidare till "langningsparkeringen", bakom systemet typ, lekte lite lekar, vidare till sandgrund, mer lekar där, sen vidare till torget igen för ytterligare lite lekar.
Fram tills dess hade de gått bra, frånsett att jag och polarn kanske gick in lite väl mycket för en lek, men det ska man ju göra!

Där blev det alltså lite för mycket vin, som iofs kom upp lite senare på kvällen, när vi hade dragit vidare till "gula villan"!

Så jag fick tillbringa kvällen vid en stol och ett bord, tills pappa kom o hämtade mig, och min bror, som inte kunde sluta skratta.

Men alla hjälpte mig, det ska dem ha ett stort tack för!

Vi ses igen vid nollningslekarna, det kan jag lova!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0