boowling

Jappjapp, idag har jag återigen spelat bowling. 
Det var kul idag med, fast återigen, man kan ju inte säga att ålder på dem ja tränar med är speciellt låg, medelåldern ligger säkert på typ 55. Men iaf, det är kul, så det spelar ju ingen större roll.

Men idag fick faktiskt pappsen vinna över mig, trots att jag ju hittade "rätt" klot sist.
Jag tror jag gjorde 587 poäng på 4 serier, och pappa gjorde 17 mer, alltså 607.
Så det var ju inte med så jättemånga poäng han vann,faktiskt. Och han har ju tränat typ 1 år mer än mig, så ja.

Efteråt så var alla gubbarna på mig och sa att jag skulle få deras gamla klot, det var roligt, så man iallafall slipper stå där och stoppa fingrarna i nåt som säkert jättemånga andra har gjort, det är ju inte så jättefräscht.

Sen funderar jag dag ut och dag in, på om det är värt att åka ner på Hultsfred iår? Jag menar, gruppen, av grupperna är ju där iår, nämligen The Killers. Eller bara Killers, som dem tydligen vill kalla sig nu? Jaja, iallafall.
Det vore säkert huur grymt som helst.

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0