grymmaste reklamerna! och en död sköldis. R.I.P

Hahahaha. Detta är definitivt mina favorit reklamer just nu, som jag först såg på The Golf channel, när jag kollade på
WGC world golf matchplay. Det är alltså en golftävling. Och själva budskapet är helt klockrent!

Kolla bara.


För dem andra golfarna blir rädda och nervösa när Tiger  är i startfältet.

Jag vet att jag skulle bli det också!

Nästa reklam är bara klockren, och den har egentligen inget budskap alls.


Hade en till på G åt er, men, jag hittade den inte tyvärr.
Kanske en annan gång!

***

Annars har jag mest slappat idag, frånsett att jag var och spelade innebandy ikväll, trots att jag varit sjuk i mer än en vecka. Men det gick hyfsat bra ändå, och det är ju ändå oseriöst, och ja, jag tog det ganska så lugnt.
Fast det höll på att gå riktigt illa. Eller ja, egentligen inte, men.

Ställde mig nämligen i mål, och agerade bollmottagare när det var typ 40 minuter kvar.
Började inte alls bra, Anders gjorde typ 2 mål på mig innan jag började spela bättre.

Men det jobbigaste var, när det återstod ungefär en kvart av träningen, så kom FP,och skulle skjuta, typ 5 meter ut från mål, och han skjuter ganska hårt. Och jag går som vanligt ut kanske 1,5 meter från målburen för att täcka av.
Och då händer det. Alla killars mardröm tror jag, speciellt dem som står i mål utan suspensoar.

Ni kan ju gissa vad som hände, jag tänker inte skriva mer.
Men jag kan ju säga att det gjorde ont iallafall. Riktigt ont.

***

Idag har ju min ena sköldis dött också, den typ dubbelt så stora Mimmi.

R.I.P!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0