Ingen tandis

Idag skulle jag ju till tandläkaren, 8.45. Klockan stod på ringning 07.45, så jag skulle vara i god tid, och inte behöva stressa.
Det behövde jag inte heller, eftersom jag vaknade vid halv 8. Iallafall, så klev jag ju upp i god tid, satte mig och åt, var t om nära på och äta en möglad jordgubbskräm. Det  hade inte varit så fräscht. Men jag slapp, som tur var.

Iallafall, precis när jag skulle gå, märkte jag att det inte fanns nån nyckel! Mamma och pappa hade tydligen tagit med alla, (vi har typ 5). Så det blev en väldigt hetsig letning efter nycklar i typ 15 min, när jag insåg att jag aldrig skulle hinna med bussen, ännu mindre hinna springa upp till Kronoparken.

Så, jag fick helt enkelt ringa upp, och då var klockan typ 8.45. Så det var ju lite pinsamt att ringa upp så sent också, men vad ska man göra liksom?

Fick en ny tid på torsdag, samma 8.45. Hoppas då att det finns nycklar!

****
Måste bara passa på och säga att jag vann 25 dollar på poker igårkväll också. Wiie.
Så nu får vi hoppas att dollarn stiger till typ 2 miljoner!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0