pizzatajm!

Jappjapp, jag har hjälpt till och lagat pizza idag minsann.
Men inte på nån jäkla pizzeriaa, najnaj, utan hemma, med mammsen som pizzabagerska!
T om brorsan var med och hjälpte till, så det var najs.

Det var givetvis jag som fick äran att göra degen, så det är nog den som kommer göra att pizzan smakar värre än den skulle gjort annars. Fast jag gjorde den i och för sig i såndär maskin, så jag hällde bara i mjölet osv.
Så att så illa är det nog inte ändå.

Det blir makrill, salami, skinka och champinjoner på. Och givetvis ketchup!

Så det blir nog en toppen middag detta!. :)

****

Idag har jag också varit ute på promenix, som iofs syrran milt sagt tvingade med mig på. Först slängde hon ut mig utomhus (eftersom hon är typ dubbelt så stor som mig, så gick det). Så jag fick stå därute, utan skor, tills hon slängde ut dem, tillsammans med min jacka.

Sen gick vi en väldans bit, och det var verkligen kallt ute! Tur jag hade min Burton-mössa. Den är snygg, och den är fin, yeey!.

Sen blev jag nerslängd i en snödriva av syster, men det var typ bara 50 meter hem då, så det var ju tur. Annars hade jag blivit suuur! *Grr*.

Men, som vanligt, ger David igen.
Så det blev en skyffel med snö över henne sen innan jag gick in, så jag fick min revansch!

Mohahahah!

Ps. Bilder från promenaden kommer upp imorgon, så får ni se vad fint väder det var i Karlstad!

/David




Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0