Bowling och annat kul?

Hej!

Se, jag kan ju uppdatera lite bättre. Inte illa alls det.

Idag har det faktiskt hänt lite granna, för direkt på morgonen idag, så satte jag mig och försökte fixa in lite mer pengar på poker, genom att spela på Unibet.

Och det gick faktiskt hyfsat, vann en sit&go turnering, 6 spelare var det från början, och jag vann. Inköpet var iofs 5 dollar, men jag vann 21 dollar, så det blev ju hela 16 dollar plus. Kanske inte så jättemycket tycker ni, men ja. Det är iochförsig inte så jättemycket, men det är lite iallafall:)




***

Är förövrigt precis hemkommen från en bowlingtur till Sundsta sport- och idrottshall, där jag, som ni förstår, bowlade.
Var med pappa på en av hans "träningar" och alla som var där ville att jag skulle börja, dem behövde "ungt blod" som dem säger. Det är ju smickrande och så (?), men bowling?. Hm, det är väl inte det absolut ballaste man kan hålla på med direkt.
Det är ju inga atleter som spelar bowling precis.

Dock, jag var ju faktiskt på pappas bowlingmatch nu i helgen, och dem mötte ett annat lag från Karlstad. Och där fanns faktiskt 2 riktiga snyggingar, dock spelar dem inte i pappas klubb då såklart, men iallafall.

Det kanske kan vara värt?

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0