Foppa och lite sånt.

Ja, ni har säkert hört att Peter Forsberg ska testa och spela med sin fot nu igen. Personligen tycker jag att det börjar bli väldigt jobbigt och höra att han gör comebacker hela tiden, jag och Anders diskuterade det girå, och det måste vara typ hans 1000:e comeback snart. Jag menar, varför inte lägga av, han har ju inte direkt nåt mer att bevisa, och som Wikegård sa, "Forsberg kan kanske hoppa in och leverera nån snygg pass i powerplay, men i 5 mot fem så tror jag att han är alldeles för seg". Och jag håller med.

Gör isåfall som Sudden, och gör en riktig, och helhjärtad comeback, genom att träna länge innan man hoppar in och spelar matcher.
Nu kommer det alldeles säkert bli att han spelar typ 5 matcher, och sen går foten sönder igen. Det skulle iallafall inte förvåna mig.

Sen att media kommer skriva upp honom som Modos frälsare är en sak, och att han kommer betraktas som en hockeygud om han gör mål eller ass i sin första match är ju ingen högoddsare direkt.

/David


Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0