Bowlingmatch!

Idag har jag spelat bowlingmatch. Faktum är att jag precis kommit hem från den, och klockan är nu 13:05.
Starten var vid kvart över nio, men stannade kvar efter och kollade på när tjejorna spelade också, och där kan vi snacka om riktig bowling, inget amatörspel som vi håller på med minsann.

Men vi spelade faktiskt oavgjort idag, med andra ord, vi förlorade inte! Wiiiie!

Jag och kocken spelade faktiskt bra, vann 3 av 4 matcher, och den fjärde var mer eller mindre omöjlig, eftersom båda dem andra gjorde över 200 poäng. Dock gjorde kocken 223, och jag ynka 165, men dem andra tre serierna vann vi iallafall.
Dessutom satte jag nytt personligt rekord idag, med 644 poäng på 4 serier, vilket alla tyckte var jättebra. Jag var väl mer eller mindre nöjd, det kan ju alltid bli bättre. Men det var personligt rekord med typ 60 pinnar, så det var ju bra.

Nu är det race mot 700 pinnar som gäller, och det ska ske.

***

Kelly Clarksons nya album har ju kommit ut nu, och det är ett sjukt bra album, med typ bara bra låtar. Tycker jag då iallafall. Men snart tycker ni det också, så därför länkar jag till två av låtarna här, och nu!

Först ut är då Long shot:




Sen är det Already gone:



Två riktigt bra låtar, en lite "uppspeedad" och en lite lugnare=)

***

Det var väl allt för mig för denna gång, nu ska jag äta, sen blir det att spela Robinson spelet på blip.se med J!

/David

Nåt du vill säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0